دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

انواع شرکت های مجاز برای ثبت در دبی

اجازه بدهید انواع شرکت های مجاز برای ثبت در دبی را معرفی کنیم 

شرکت مشارکت عمومی

(General partnership) اگر دو یا چند نفر با هم تصمیم به باز کردن یک فروشگاه بگیرند، این دو شخص شرکای عمومی در آن تجارت محسوب می‌شوند. در حقیقت این نوع شرکت درخواست کننده خیلی کمی دارد چون هم هزینه اولیه بالایی دارد و هم تمدید سالانه آن زیاد هست.


شرکت مشارکت محدود

(Limited partnership) وقتی در یک پروژه، یک نفر کل پروژه را مدیریت کند (شریک عمومی) و نفر دیگر تنها پولی را در این پروژه سرمایه گذاری کرده و سود دریافت کند (شریک محدود)

شرکت با مسئولیت محدود

(Limited liability company (LLC))

شرکتی است که برای تشکیل و ثبت آن حضور حداقل دو یا چند شریک لازم بوده و مسئولیت شرکا به میزان سرمایه‌ای است که به شرکت آورده‌اند.

کلا شما را این قسمت گیج نکند شرکتی که دقیقا زمینه فعالیت آن مشخص هست که با یکسری سناسه کد مشخص میشود به این شرکت LLC میگویند . وگرنه بقیه مواردش مثل همان general trading هست یعنی تا 5 تا شریک هم میتوانند باهم شراکت داشته باشند

اگر قصد ثبت شرکت در دبی دارید روی لینک زیر کلیک کنید

https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360

شرکت سهامی خاص

(Private joint stock company (PrJSC)) یک واحد تجاری که سرمایه آن به تعداد مشخصی سهام تقسیم شده است و سهامداران می‌توانند در هر زمان بدون رضایت سایر افراد، سهم خود را واگذار کنند.

شرکت سهامی (مدنی)

(Civil company) مشارکت تجاری برای متخصصانی مانند پزشکان، وکلا، مهندسان و حسابداران. یک شرکت مدنی ۱۰۰٪ متعلق به شرکای حرفه‌ای است (به جز شرکت مهندسی عمران).

شعبه شرکت‌های محلی

(Local company branch) سرمایه گذارانی که در مناطق آزاد امارات مانند دبی یا خارج از این کشور دفتر دارند، می‌توانند شعبه یا دفتر نمایندگی خود را در بازارهای محلی این کشور فعال کنند.

شعبه شرکت‌های حوزه خلیج فارس

(GCC company branch) اگر در یکی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC)، مانند عربستان، کویت، قطر، بحرین و عمان شرکت دارید، می‌توانید یک شعبه از آن را به دبی بیاورید.

شعبه شرکت‌های خارجی

(Foreign company branch) اگر شرکت شما در خارج از کشور امارات قرار دارد، می‌توانید یک شعبه اصلی از آن را به شهر دبی بیاورید.

شعبه شرکت‌ها در منطقه آزاد

(Free zone company branch) اگر شرکتی در حوزه قضایی خاصی تشکیل شده باشد و شما قصد انتقال یک شعبه از آن را به شهر دبی داشته باشید.

شرکت غیر سهامی

(Sole establishment) شرکت غیر سهامی متعلق به یک شخص با مجوز تجارت شخصی است. کلیه مسئولیت‌های مالی این شرکت برعهده مالک است.

هولدینگ

(Holding companies) شرکت‌های هلدینگ اشخاص حقوقی هستند که توسط سرمایه گذاران داخلی یا خارجی با هدف در اختیار داشتن سهام یا دارایی‌های شرکت‌های مختلف تشکیل شده‌اند.

ثبت شرکت در دبی را به ما بسپارید 

http://dubailife.biz/


تفاوت این سه نوع شرکت چی هست؟

شرکت غیر سهامی :(Sole establishment) شرکت غیر سهامی متعلق به یک شخص با مجوز تجارت شخصی است. کلیه مسئولیت‌های مالی این شرکت برعهده مالک است.

شرکت با مسئولیت محدود :(Limited liability company (LLC)) مسئولیت محدود

این شرکت قبلا  حداقل به دو نفر نیاز داشت ولی الان با یک نفر هم قابل انجام هست .بهتر هست به اسم خودتان و همسر یا پدرتان باشد یعنی دو نفری شرکت را ثبت کنید

شرکت سهامی (مدنی) :(Civil company) مشارکت تجاری برای متخصصانی مانند پزشکان، وکلا، مهندسان و حسابداران. یک شرکت مدنی ۱۰۰٪ متعلق به شرکای حرفه‌ای است (به جز شرکت مهندسی عمران).


تماس با ما