دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

مواظب باشید -کلاهبرداری به عنوان ثبت شرکت

کلاهبرداری به عنوان ثبت شرکت 

مثل خیلی از کلاهبرداری ها در زمینه ثبت شرکت نیز زیاد کلاهبرداری شده است 

https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360

در لینک بالا صفر تا صد بت شرکت را ما توضیح داده ایم

خود اینجانب اولین بار یک دوست که ساکن دبی بود گفت یک شرکت برای شما میتوانم ثبت کنم. من در اثر کم اطلاعی پول را از طریق ارز دیجیتال و مقداری را هم از طریق دو صرافی و مقداری را هم به حساب های مختلف که ایشان معرفی کرد واریز کردم . بعد برای ثبت شرکت هر روز یک بهانه ای میاورد و آخر کار هم گوشی خودش را خاموش کرد. من به دادگاه دبی که مراجعه کردم دیدم تازه اول مشکل هست

اولا زبان عربی باید بلد باشید یا اینکه باید وکیل بگیرید

دوم اینکه باید هزینه ای زیادی برای ثبت شکایت بدهید

سوم اینکه گفت ما فقط رسیدهای صرافی داخل دبی که به زبان عربی ترجمه شده باشد قبول داریم . خیلی از صرافی ها بخاطر مسایل تحریم حاضر نیستندبه شما رسید بدهند .باورتان میشود من هنوز نتوانستم پولم را از این کلاهبردار بگیرم . تازه به پلیس دبی که مراجعه کردم میگفت ایشون تعداد زیادی پرونده دارد که چند تایشان چک برگشتی می باشد . میخواستم این را عرض کنم که مواظب باشید لطفا گرفتار این تبهکاران نشوید

ما برای حل این مشکل هیچ هزینه ای بابت کارهای شرکت از شما نمیگیریم

شما با همکارمان به ادارات مختلف مراجعه میکنید و خودتان هزینه ها را مستقیم پرداخت میکنید

بعد در نهایت معادل  10 درصد از هزینه ای که پرداخت شده است به عنوان حق الزحمه به همکارمان در دبی پرداخت میکنید

تشکر


http://dubailife.biz/contactus