دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

اخذ ویزای دبی شیراز قیمت بلیط و ویزای دبی از شیراز اخذ اقامت امارات در شیراز ویزای دبی شیراز اقامت دبی در شیراز ویزای کار

اخذ ویزای دبی شیراز

اگر قصد اقامت امارات  با خرید ملک یا ثبت شرکت در دبی دارید یا اینکه ویزای امارات را میخواستید به صفحه اول این سایت مراجعه فرمایید

dubailife.biz


برای ویزای توریستی . بلیط هواپیما شیراز دبی و دبی شیراز با ما تماس بگیرید

همین طور جهت اخذ ویزای دائم و ویزای کار دبی امارات میتوانید با ما تماس بگیرید

روش‌های اخذ اقامت در امارات:

  1. ثبت شرکت: آسان‌ترین و راحت‌ترین راه ثبت شرکت است که کمترین هزینه‌ای برای ثبت یک شرکت خدماتی یک نفره 15,500 درهم است.

  2. خرید ملک: حداقل سرمایه‌گذاری 750,000 درهم

  3. سرمایه‌گذاری: حداقل چند میلیون دلار سرمایه لازم است.

  4. ویزای طلایی: به برخی از برنامه‌نویسان و هنرمندان داده می‌شود، اما شرایط  پیچیده‌ای دارد، به ویژه برای ایرانیان.

  5. ویزای تحصیلی: که برای قبول شدن در دانشگاه‌های امارات صادر می‌شود.

    ازدواج با یک اماراتی: که در شرایط خاصی امکان‌پذیر است.

  1. شما می‌توانید اطلاعات کامل را در صفحه اینستاگرام، سایت و وبلاگ دبی لایف پیدا کنید.

    www.dubailife.biz


    www.dubailife.blogsky.com


    http://dubailife.blogsky.com/contactus


    www.instagram.com/dubailife.biz


برای اطلاعات بیشتر در مورد هر روش، ابتدا هایلایت‌های صفحه اینستاگرام ما را ببینید، سپس اطلاعات سایت و در نهایت در واتساپ پیام دهید.

دبی لایف: ثبت شرکت خدماتی، بازرگانی (تجاری، تریدینگ)، جنرال تریدینگ، مسئولیت محدود (LLC و غیر LLC)

برای استارت کار شما در واتساپ به ما پیام دهید .ما به همراه شما به ادارات دبی مراجعه میکنیم و کار ثبت شرکت را برای شما انجام میدهیم

از اعتماد شما به تیم دبی لایف سپاسگزاریم.

تمام نکات ویزای کار دبی امارات -اقامت و مهاجرت دبی امارات از طریق کار -مدارک مورد نیاز-هزینه-


اخذ ویزای دبی آنلاین اخذ ویزای امارات آنلاین -ویزای توریستی - ویزای بلند مدت (طولانی مدت ) -ویزای دائم

اطلاعات زیر یک اطلاعات کلی هست .ممکن هست خیلی از موارد بروز شده باشد .بنابراین با ما تماس بگیرید تا توضیحات لازم را خدمت شما ارائه دهیم



محاسن اقامت امارات برای ایرانی ها


امارات متحده عربی شامل 7 امارت است که شرایط زندگی در آن برای ایرانیان بسیار جذاب است. در زیر، مزایا و شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان بررسی شده است:

کار و شغل: امارات دارای اقتصاد تجاری پر رونقی هستند و همیشه برای پیشبرد نوآوری و فناوری خود به نیروهای جدید انگلیسی زبان نیاز دارند. این موضوع راهی عالی برای پیشبرد سریع حرفه شما باشد و راه را برای فرصت های جدید و مسئولیتهای بیشتر هموار کند. همچنین، درآمد معاف از مالیات است و این موضوع می‌تواند برای ایرانیان جذاب باشد.

اقتصاد و ارز: امارات متحده عربی اقتصاد خود را از نفت به صنایع مختلف فناوری و گردشگری سوق داده است؛ بنابراین اقتصاد امارات به سرعت در حال رشد و قابل اعتماد با یک ارز با ثبات است. دبی و امارات در حال حاضر یک مرکز جهانی برای تجارت و امور مالی بین المللی هستند.

زبان و آموزش: عربی و انگلیسی زبان‌های رسمی در امارات هستند. همچنین، استانداردهای آموزشی در امارات بسیار بالا است و امکانات تحصیل در دبی بسیار خوب است.

اقامت و اجاره مسکن: هزینه اجاره ملک در امارات بستگی به نوع ملک و موقعیت مکانی آن دارد. با این حال، امکانات مسکن در امارات بسیار خوب است و گروههای حمایتی زیادی برای کمک به والدین راه اندازی شده‌اند. همچنین، برای دریافت اقامت در امارات می‌توانید از طریق سایتهای کاریابی در امارات اقدام کنید.

امنیت: دبی یکی از امن ترین شهرهای جهان است و هیچگونه دزدی، جیببری، کلاهبرداری و… به چشم نمی‌خورد.

حمل و نقل: حمل و نقل در امارات بسیار پیشرفته است و شامل مترو، اتوبوس، تاکسی و هواپیما می‌شود. هزینه‌های پایین حمل و نقل نیز از مزایای زندگی در امارات است.

به طور کلی، شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان بسیار جذاب است و می‌تواند برای آنان فرصت‌های شغلی و تحصیلی خوبی را فراهم کند.



محاسن اقامت امارات برای ایرانی ها
امارات متحده عربی شامل 7 امارت است که شرایط زندگی در آن برای ایرانیان بسیار جذاب است. در زیر، مزایا و شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان بررسی شده است:
  • کار و شغل: امارات دارای اقتصاد تجاری پر رونقی هستند و همیشه برای پیشبرد نوآوری و فناوری خود به نیروهای جدید انگلیسی زبان نیاز دارند. این موضوع راهی عالی برای پیشبرد سریع حرفه شما باشد و راه را برای فرصت های جدید و مسئولیتهای بیشتر هموار کند. همچنین، درآمد معاف از مالیات است و این موضوع می‌تواند برای ایرانیان جذاب باشد.
  • اقتصاد و ارز: امارات متحده عربی اقتصاد خود را از نفت به صنایع مختلف فناوری و گردشگری سوق داده است؛ بنابراین اقتصاد امارات به سرعت در حال رشد و قابل اعتماد با یک ارز با ثبات است. دبی و امارات در حال حاضر یک مرکز جهانی برای تجارت و امور مالی بین المللی هستند.
  • زبان و آموزش: عربی و انگلیسی زبان‌های رسمی در امارات هستند. همچنین، استانداردهای آموزشی در امارات بسیار بالا است و امکانات تحصیل در دبی بسیار خوب است.
  • اقامت و اجاره مسکن: هزینه اجاره ملک در امارات بستگی به نوع ملک و موقعیت مکانی آن دارد. با این حال، امکانات مسکن در امارات بسیار خوب است و گروههای حمایتی زیادی برای کمک به والدین راه اندازی شده‌اند. همچنین، برای دریافت اقامت در امارات می‌توانید از طریق سایتهای کاریابی در امارات اقدام کنید.
  • امنیت: دبی یکی از امن ترین شهرهای جهان است و هیچگونه دزدی، جیببری، کلاهبرداری و… به چشم نمی‌خورد.
  • حمل و نقل: حمل و نقل در امارات بسیار پیشرفته است و شامل مترو، اتوبوس، تاکسی و هواپیما می‌شود. هزینه‌های پایین حمل و نقل نیز از مزایای زندگی در امارات است.
به طور کلی، شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان بسیار جذاب است و می‌تواند برای آنان فرصت‌های شغلی و تحصیلی خوبی را فراهم کند.