دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

اقامت امارات شرایط

اقامت امارات شرایط


اگر قصد اقامت امارات  با خرید ملک یا ثبت شرکت در دبی دارید یا اینکه ویزای امارات را میخواستید  یا اینکه قصد داشتن یک حساب در بانکهای امارات را دارید به صفحه اول این سایت مراجعه فرمایید.اطلاعات زیر یک اطلاعات کلی هست .ممکن هست خیلی از موارد بروز شده باشد .بنابراین با ما تماس بگیرید تا توضیحات لازم را خدمت شما ارائه دهیم

                                                                                                                                                               dubailife.biz

شرایط اقامت در امارات بسته به نوع اقامت متفاوت است. در زیر شرایط برای چند نوع اقامت در امارات ذکر شده است:


1. اقامت کاری: برای دریافت اقامت کاری در امارات، باید فردی با مهارت و تجربه کافی باشد و توانایی ارائه خدمات به شرکت یا سازمان مورد نظر را داشته باشد. همچنین شرکت یا سازمان مورد نظر باید برای فردی که قصد دارد با این اقامت به امارات بیاید، حداقل حقوقی را تعیین کند.


2. اقامت تجاری: برای دریافت اقامت تجاری در امارات، باید یک شرکت در امارات ثبت کردهاید. شرکت ثبت شده باید به عنوان فعالیت اصلی خود، فعالیت تجاری داشته باشد و باید دارای حداقل دو نفر از کارکنان باشد. همچنین باید یک محل کار مناسب در امارات داشته باشد.


3. اقامت تحصیلی: برای دریافت اقامت تحصیلی در امارات، باید در یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر در امارات ثبت نام کرده باشید. همچنین باید دارای مدارک ثبت نام و مدارک شخصی مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار باشید.


4. اقامت خانوادگی: برای دریافت اقامت خانوادگی در امارات، باید فردی دارای اقامت در امارات باشید، مانند اقامت کاری، تجاری یا تحصیلی. همچنین باید دارای مدارک شخصی و مدارک خانوادگی نظیر ازدواج‌نامه یا روابط خویشاوندی با فردی که دارای اقامت در امارات است، باشید.


لازم به ذکر است که برای دریافت اقامت در امارات، باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید و هزینه‌ها بسته به نوع اقامت و سایر عوامل مختلف، متفاوت هستند. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط اقامت در امارات، به سایت دفتر اقامت و شرکت در امارات مراجعه کنید.


برای اقامت در امارات متحده عربی، باید به یکی از دلایل زیر از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری یا بازنشستگی، صاحب یک ویزای اقامت باشید. برای هر کدام از این دلایل، شرایط مختلفی وجود دارد. در زیر به برخی از شرایط اقامت در امارات متحده عربی اشاره می‌کنیم:


1- ویزای اقامت کاری: برای اخذ ویزای اقامت کاری، شما باید پیشنهاد کار از یک شرکت معتبر در امارات داشته باشید و با استفاده از این پیشنهاد، مراحل مربوط به اخذ ویزای کاری را انجام دهید. همچنین، بایدمدارک زیر را نیز تهیه کنید:

- پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار 

- عقد قرارداد کار با شرکت معتبر در امارات

- گواهی سلامتی 

- مدارک تحصیلی و تجربیات کاری 


2- ویزای اقامت تحصیلی: برای اخذ ویزای اقامت تحصیلی، باید پذیرش از یک دانشگاه معتبر در امارات داشته باشید و مراحل مربوط به اخذ ویزای تحصیلی را انجام دهید. به علاوه، باید مدارک زیر را تهیه کنید:

- پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار 

- پذیرش از دانشگاه معتبر در امارات

- گواهی سلامتی 

- مدارک تحصیلی (مانند مدرک لیسانس یا مدرک دیپلم)


3- ویزای اقامت سرمایه‌گذاری: برای اخذ ویزای اقامت سرمایه‌گذاری، باید سرمایه‌گذاری در یکی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری دولتی یا خصوصی امارات داشته باشید. شرایط مربوط به هر یک از برنامه‌های سرمایه‌گذاری ممکن است متفاوت باشد.


4- ویزای اقامت بازنشستگی: برای اخذ ویزای اقامت بازنشستگی، باید در سن بازنشستگی باشید و توانایی تأمین هزینه‌های زندگی در امارات را داشته باشید.


لازم به ذکر است که شرایط اقامت در امارات متحده عربی بسته به نوع ویزای اقامت و دلیل ورود به امارات متفاوت است و ممکن است تغییر کند. همچنین، برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط اقامت در امارات متحده عربی و مراحل اخذ ویزای اقامت، به سایت وزارت داخلی امارات مراجعه کنید.