دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

اقامت دبی با کار

 اگر قصد اقامت امارات  با خرید ملک یا ثبت شرکت در دبی دارید یا اینکه ویزای امارات را میخواستید  یا اینکه قصد داشتن یک حساب در بانکهای امارات را دارید به صفحه اول این سایت مراجعه فرمایید.اطلاعات زیر یک اطلاعات کلی هست .ممکن هست خیلی از موارد زیر به روز شده باشند و تغییر کرده باشند .بنابراین با ما تماس بگیرید تا توضیحات لازم را خدمت شما ارائه دهیم

                                                                                                                                                               dubailife.biz

در دایرکت اینستاگرام هم میتوانید به ما پیام بدهید

متاسفانه به ایرانی ها ویزای کار نمیدهند باید اول اقامت بگیرید (با ثبت شرکت یا سرمایه گذاری یا خرید ملک ..)

برای اقامت در دبی با ویزای کار، ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت دارای مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی دبی دریافت کنید. پس از دریافت پیشنهاد شغلی، شرکت مورد نظر باید برای شما یک ویزای کار از وزارت کار و امور اجتماعی دبی درخواست کند.


مراحل برای دریافت ویزای کار در دبی عبارتند از:

1. درخواست ویزای کار: شرکت مورد نظر باید برای شما یک ویزای کار از وزارت کار و امور اجتماعی دبی درخواست کند. در این درخواست، باید اطلاعات شخصی و پاسپورت شما، اطلاعات مربوط به پیشنهاد شغلی و اسناد مربوط به شرکت ارائه شود. همچنین باید مبلغ مربوط به ویزای کار را پرداخت کنید.

2. بررسی ویزای کار: بعد از درخواست ویزای کار، وزارت کار و امور اجتماعی دبی اطلاعات شما و شرکت را بررسی می کند و در صورت لزوم، ممکن است با شما و شرکت تماس بگیرد تا اطلاعات بیشتری دریافت کند.

3. صدور ویزای کار: در صورت تأیید درخواست، وزارت کار و امور اجتماعی دبی ویزای کار شما را صادر می کند. باید به یاد داشته باشید که برای ورود به دبی با ویزای کار، باید در ورودی فرودگاه دبی این ویزا را ارائه کنید و به همراه پاسپورت خود به دبی سفر کنید.


4. ثبت نام در سیستم تحت نظارت دولت: پس از ورود به دبی، شما باید در سیستم تحت نظارت دولت به نام "Residence Visa" ثبت نام کنید. برای این کار، باید از شرکتی که شما را استخدام کرده است، درخواست کنید که برای شما قرارداد کار را به اداره مهاجرت دبی ارائه کند. سپس اداره مهاجرت دبی باید شما را به صورت رسمی در سیستم ثبت نام کند.


5. اخذ کارت اقامت: پس از ثبت نام در سیستم تحت نظارت دولت، باید کارت اقامت خود را اخذ کنید. برای این کار، باید به اداره مهاجرت دبی مراجعه کنید و اسناد مورد نیاز را ارائه دهید. پس از بررسی اسناد، کارت اقامت شما صادر می شود.


6. بررسی وضعیت ویزای کار: باید به یاد داشته باشید که ویزای کار شما معمولاً برای ۲ سال صادر می شود و باید پیش از انقضای ویزای کار خود، برای تمدید آن اقدام کنید.


در نهایت، باید به یاد داشته باشید که برای اقامت در دبی با ویزای کار، باید دارای یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک شرکت دبی باشید و باید مطابق با قوانین و مقررات مهاجرتی دبی عمل کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که اقامت در دبی با ویزای کار فقط برای کارکنان شرکت ها و سازمان های دارای مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی دبی ممکن است و برای کار به صورت حرفه ای بدون مجوز، جریمه قابل توجهی در نظر گرفته می شود.

برای اقامت در دبی با ویزای کار، ابتدا باید یک شرکت در دبی یا شرکتی که دفتر یا فرعی در دبی دارد، شما را به عنوان کارمند جدید خود استخدام کند. سپس شرکت باید برای شما یک ویزای کار در دبی درخواست دهد.


درخواست ویزای کار باید توسط شرکت داخلی در دبی انجام شود و باید شامل مدارک مختلفی از جمله رزومه کاری، مدارک تحصیلی، گذرنامه و سایر مدارک مهم باشد. همچنین شرکت باید تضمین کند که شما در دبی به عنوان کارمند آنها به حقوق و شرایطی که در این شهر به عنوان کارمندان دیگر ارائه می‌شود، دسترسی دارید.


بعد از درخواست ویزای کار، اگر درخواست شما تایید شود، شما باید به سفارت یا کنسولگری دبی در کشور خودتان مراجعه کنید تا ویزای شما صادر شود. در این مرحله باید هزینه‌های مربوط به ویزای کار را پرداخت کنید.


پس از دریافت ویزای کار، شما می‌توانید به دبی برای کار بروید. در دبی، باید به دفتر هویت‌گرفتن مراجعه کنید تا اقامت‌نامه خود را دریافت کنید. این اقامت‌نامه برای ۳ سال صادر می‌شود و بعد از آن می‌توانیدآن را تمدید کنید.


با داشتن اقامت‌نامه، شما می‌توانید به صورت قانونی در دبی کار کنید و از خدمات و امکانات شهر مانند خدمات بهداشتی، آموزشی و حمل و نقل عمومی بهره‌مند شوید. همچنین با داشتن ویزای کار، شما می‌توانید خانواده خود را نیز به دبی بیاورید و آن‌ها نیز می‌توانند از خدمات و امکانات شهر بهره‌مند شوند.