دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

دبی لایف :اقامت طلایی امارات ملک پور

اقامت طلایی امارات


لطفا قبل از مطالعه متن زیر جهت  راهمای کامل ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت دبی امارات و مهاجرت به دبی  روی لینک پایین کلیک کنید 


https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360/

منظور از اقامت طلایی امارات چیست؟

برای دریافت ویزای طلایی امارات، باید شرایط خاصی را داشته باشید. در زیر شرایطی که برای دریافت این ویزا لازم است آورده شده است:

سرمایه‌گذاران باید مالکیت همه دارایی‌های خود را در اختیار داشته باشند.

کارآفرینان باید دارای یک شرکت تأسیس شده با مالکیت 100% خود باشند.

دانشمندان باید دارای مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های مهندسی، فناوری، علوم زیستی و علوم طبیعی باشند.

دانشجویان و دانشآموزان نخبه باید با معدل بالا از دبیرستان و دانشگاه فارغ‌التحصیل شده باشند.

کارمندان باید دارای تخصص در حوزه‌های اولویت دار باشند.

همچنین، برای دریافت ویزای طلایی امارات، باید شرایط دیگری نیز داشته باشید، از جمله:

تمکن مالی عالی

مدارک تحصیلی معتبر

مخترع بودن

تخصص در حوزه‌های اولویت دار

با توجه به این شرایط، فقط افرادی که شرایط لازم را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی امارات استفاده کنند.

اقامت طلایی امارات مربوط به یک نوع ویزای خاص است که توسط دولت امارات متحده عربی ارائه می‌شود. این ویزا به افرادی که قصد دارند برای مدت طولانی و یا برای همیشه در امارات زندگی کنند، اجازه می دهد. 

این ویزا بیشتر به مدیران ارشد شرکت ها، سرمایه گذاران، افراد بازنشسته، دانشجویان برتر و نیز افرادی که دارای مهارتهای خاص و استثنایی هستند اعطا می شود. 

اقامت طلایی به صاحب آن امکان می دهد تا بدون نیاز به نگهداری ویزای کار، در امارات متحده عربی زندگی کند و کار کند. این ویزا عموما برای مدت 10 سال اعطا می شود و قابل تجدید است. 


محاسن ویزای طلایی امارات
ویزای طلایی امارات دوبله خود را با کارت طلایی پنج ساله و ده ساله برای خارجی ها باز کرد. این ویزا، امکان دارد دائمی و یا برای مدت زمان مشخصی باشد. در زیر میگردیم به محاسن آن:

اقامت دائم: ویزای طلایی ارائه اقامت دائم به خارجی ها را ممکن می کند، چیزی که قبلاً در امارات وجود نداشت.

امنیت خاطر: با ویزای طلایی، افراد می توانند با آرامش خاطر برنامه ریزی برای زندگی بلندمدت خود در امارات داشته باشند.

اینترنتی و آسان: درخواست ویزای طلایی امارات را می توان بصورت آنلاین ارسال کرد، یعنی نیازی به مراجعه حضوری به دفتر ویزا یا سفارتخانه نیست.

فرصت های شغلی: با داشتن ویزای طلایی، افراد می توانند برای فرصت های شغلی بهتر در امارات جستجو کنند.

دریافت بدون شرایط: این ویزا بدون توجه به سن، تحصیلات و حتی زمینه شغلی صادر می شود.


ارزش اقامت امارات
امارات متحده عربی با آب و هوای گرم و خشک، مراکز خرید فروشگاهی بزرگ، برج های بلند و اقتصاد پویا یک مقصد برجسته برای زندگی و کار است. این کشور در بخش هایی مانند املاک و مستغلات، حمل و نقل، خدمات مالی، فناوری اطلاعات و تجارت رشد چشمگیری داشته است.

خصوصیات ارزشمند اقامت در امارات:

امنیت: امارات یکی از کشورهای امن ترین در جهان است. نرخ جرم کم و نظام قضایی موثر در این کشور به شهروندان اجازه می دهد با خیال راحت زندگی کنند.

استقرار تجاری: با زیرساخت های پیشرفته و فرصت های سرمایه گذاری فراوان، این کشور یک مقصد عالی برای کسب و کار است.

تحصیل: امارات دارای مدارس و دانشگاه های بین المللی با کیفیت بالاست که می تواند امکان دسترسی به آموزش عالی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کند.

فرهنگ: امارات، با جامعه چند فرهنگی خود، یک تجربه غنی از فرهنگ های مختلف را ارائه می دهد.

خدمات درمانی: سیستم بهداشت و درمان امارات با کیفیت بالا و مدرن است.

سبک زندگی: امارات دارای پارک های زیبا، رستوران های لوکس، سینماها، گالری های هنری، و مراکز آموزشی برای روزگاری لذت بخش است.

هدف توریستی: با دسترسی آسان به تعداد زیادی از مقاصد توریستی مانند برج خلیفه، جزیره پالم جمیرا، باغ وحش امارات و دیگر مناطق، زندگی در امارات تجربه ای جذاب است.

با وجود تمام این مزایا، زندگی در امارات هزینه بالایی دارد و تمام فرصت هایی که این کشور ارائه می دهد نیاز به برنامه ریزی مالی دارد. اما برای بسیاری، امکانات و فرصت هایی که امارات ارائه می دهد، باعث می شود که این هزینه ها ارزش داشته باشند.

حداقل میزان تمکن مالی برای دریافت ویزای طلایی امارات چقدر است؟
برای دریافت ویزای طلایی امارات، باید تمکن مالی عالی داشته باشید. میزان دقیق تمکن مالی مورد نیاز برای دریافت این ویزا در منابع مختلف متفاوت است. برای مثال، در یکی از منابع آمده است که برای دریافت ویزای طلایی 5 ساله، نیاز به سرمایه گذاری حداقل 5 میلیون درهم امارات دارید
. به هر حال، میزان دقیق تمکن مالی برای دریافت ویزای طلایی امارات در هر حالت خاصی ممکن است متفاوت باشد 


برای اقامت طلایی از کجا اقدام کنیم؟
برای اقامت طلایی در امارات، شما می توانید از طریق وبسایت رسمی حکومت دبی (GDRFA-Dubai) یا از طریق پرتال خدمات الکترونیک حکومت امارات (eChannels) اقدام کنید. همچنین، شما می توانید از طریق مراکز خدمات مورد تأیید مانند Amer و Tas'heel اقدام کنید.

لطفاً به یاد داشته باشید که برای درخواست اقامت طلایی، شما باید برخی شرایط خاص را برآورده کنید که بستگی به نوع اقامتی دارد که شما به دنبال آن هستید (مثلاً اقامت برای سرمایه گذاران، اقامت برای استعدادهای برتر، و غیره). حتما از مشاوره های حقوقی دریغ نکنید تا به بهترین شکل ممکن از حقوق خود محافظت کنید. 
اگر قصد اقدام برای اقامت طلایی امارات را دارید، ابتدا باید به وبسایت رسمی دولت امارات ( Federal Authority For Identity and Citizenship - ICA) مراجعه کنید. در این وبسایت، شما می توانید معلومات کامل و لازم در مورد روند اقدام برای اقامت طلایی را مطالعه کنید.

 مزایای اقامت در امارات:
  • دسترسی به بازار کار بین‌المللی: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این کشور وجود دارد، افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلف اقدام به کار کردن کنند. دولت امارات بودجه و برنامه‌های بسیار خوبی را برای افرادی که قصد ایجاد بیزینس در این کشور را دارند ارائه می‌کند.
  • محیط زیبا و پویا: امارات یکی از پویاترین و زیباترین کشورهای جهان است که دارای شهرهایی با برج‌های آسمان‌خراش و امکانات تفریحی بسیار مهیجی است.
  • زندگی لوکس: امارات یکی از کشورهایی است که در آن زندگی لوکس و با کیفیتی دارند. این کشور دارای امکاناتی مانند مراکز خرید بزرگ، رستوران‌های با کیفیت، هتل‌های لوکس و ... است.
  • مالیات صفر: یکی از مزایای اقامت در امارات، عدم وجود مالیات بر درآمد است. به عبارت دیگر، درآمد شما به صورت کامل به شما تعلق می‌گیرد.
  • امنیت بالا: امارات یکی از کشورهایی است که دارای امنیت بالایی است و شهرهای آن از جمله دبی، به عنوان یکی از ایمن‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود.
به علاوه، امارات دارای شرایط سختی برای دریافت انواع اقامت، ساعات کاری طولانی، هزینه‌های بالای زندگی، شرایط سخت برای انجام امورات اداری و تابستان‌های بسیار گرم و هوای شرجی است

1. امنیت: یکی از مواردی که بسیاری از مردم را به امارات وابسته می کند، امنیت نسبتا ارزان است. این کشور یکی از کشورهای با امنیت بیشتر در منطقه است و از نظر سطح عدم خشونت، خیلی بالاتر از متوسط ​​جهانی است.

2. فرصت های شغلی: اماراتی ها از بهترین بازارهای کار در منطقه برخوردارند. شانس نیروی کار بالایی دارد و به دنبال نیروی کار خارجی در زمینه های مختلف، از جمله مهندسی، برنامه ریزی شهری، طراحی وب، مدیریت پروژه و بیشتر است.

3. نرخ بدون مالیات: به طور کلی، هیچ مالیات درآمدی در امارات وجود ندارد. این ویژگی باعث می شود که پول بیشتری در جیب شما بماند و هدف از اقامت در این کشور برای بسیاری از مهاجرت کنندگان جذاب است.

4. زندگی درشت و شمار: امارات شهرت جهانی به عنوان مرکزی برای خرید لوکس، رستوران های برجسته، ساختمان های برجسته و فعالیت های غیر معمول دارد.

5. برنامه های آموزشی: در امارات، برنامه های آموزشی برای همه سنین وجود دارد. از مدارس بین المللی برای بچه ها تا دوره های پیشرفته برای مهاجرت کنندگان بزرگسال، برنامه های زیادی برای ارتقای تحصیلی وجود دارد.

6. فرهنگ و تفریحات: امارات دارای یک همگرایی فرهنگی منحصر به فرد است که مزیجی از عربی عصر جدید و فرهنگ های غربی است. همچنین یکی از مراکز برجسته فرهنگی و هنری در منطقه است.

7. فرصت های سرمایه گذاری: امارات رقابت بین المللی را به عنوان یک مرکز مالی جذب کرده است و برخی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

8. مکان عالی: امارات در مرکزیت گئوگرافیایی است که دسترسی برای سفر به بقیه دنیا را آسان می کند. همچنین فرودگاه های عمده مانند دبی و ابوظبی دارای حمل و نقل بین المللی به شدت رقابتی است.