دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

ثبت شرکت در قطر

ثبت شرکت در قطر

به دبی لایف خوش آمدید، سایتی که تجربه بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کند.

ما با ثبت شرکت از طریق دبی لایف، مزایای بی‌شماری را برای شما فراهم می‌کنیم، از جمله:

۱. عدم نیاز به کفیل ۲. کاهش هزینه‌ها ۳. صرفه‌جویی در زمان ۴. به عنوان مشاور شما، همراهی در مراجعه به ادارات دبی و پرداخت مستقیم هزینه‌ها به ادارات مربوطه ۵. دریافت دستمزد ما در آخرین مرحله

https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360


ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان به عنوان یک راه اقتصادی مناسب برای اقامت مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا ویزای کار برای ایرانیان بدون اقامت مجاز نیست.

در دبی، شرکت‌ها به دو شکل اصلی ثبت می‌شوند: شرکت‌های مسئولیت محدود (LLC) و شرکت‌های غیر-LLC.

در شرکت‌های LLC یا مسئولیت محدود، فعالیت‌های شرکت در هنگام ثبت باید به طور دقیق مشخص شوند، اما در شرکت‌های غیر-LLC، تقریباً همه فعالیت‌ها مجاز هستند.

همچنین، دسته‌بندی‌های دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از:

۱. شرکت خدماتی (شامل شرکت‌های LLC) ۲. شرکت بازرگانی (معروف به تریدینگ یا تجاری و شامل شرکت‌های LLC) ۳. شرکت بازرگانی عمومی (معروف به جنرال تریدینگ و شامل شرکت‌های LLC نیست) ۴. ثبت شرکت در منطقه آزاد (فریزون) و ثبت شرکت در منطقه اصلی (مینلند)

هزینه ثبت شرکت شامل موارد زیر است: هزینه لایسنس، هزینه ویزا برای اعضا و دستمزد دبی لایف. برای اطلاعات دقیقتر درباره هزینه‌های کلی ثبت شرکت با دبی لایف، به صفحه اصلی وبسایت ما مراجعه فرمایید.

هزینه کلی ثبت یک شرکت خدماتی با یک عضو تقریباً 15500 درهم و هزینه کلی ثبت یک شرکت تجاری با یک عضو تقریباً 19500 درهم است. برای ثبت شرکت دانش بنیان، جنرال تریدینگ و سایر شرکت‌ها، با دبی لایف تماس بگیرید.

برای تماس با دبی لایف، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید: https://dubailife.blogsky.com/contactus

تیم دبی لایف از اعتماد شما سپاسگزار است.