دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

دبی لایف :راههای مهاجرت به امارات

دبی لایف :راههای مهاجرت به امارات 

خوش آمدید به سایت دبی لایف

به شما اطلاع می‌دهیم که به دلیل تحریم ایران، مهاجرت قانونی به امارات باید از طریق اخذ اقامت انجام شود. یعنی نمی‌توانند ویزای کار به ایرانیان بدهند، مگر اینکه ابتدا مشکل اقامت خود را از طریق روش‌های مختلف حل کنند و امارات آی‌دی و ویزا دریافت کنند. بعد از آن، اگر کاری پیدا کردند، می‌توانند مشغول به کار شوند.



توضیحات کاملی در مورد شرایط مهاجرت به امارات در لینک زیر موجود هست .لطفا مطالعه بفرمایید

.https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360



روش‌هایی برای اخذ اقامت امارات عبارتند از:

1: ثبت شرکت - آسان‌ترین و راحت‌ترین راه، با هزینه 15,500 درهم برای یک شرکت خدماتی یک‌نفره 2: خرید ملک - حداقل 750,000 درهم سرمایه‌گذاری 3: سرمایه‌گذاری - حداقل چند میلیون دلار لازم است 4: ویزای طلایی - بعضی به برنامه‌نویسان و هنرمندان با شرایط سخت و پیچیده‌ای به ایرانیان می‌دهند 5: ویزای تحصیلی - به دلیل قبول شدن در دانشگاه‌های امارات 6: ازدواج با یک اماراتی با شرایطی

برای توضیحات بیشتر در مورد موارد فوق، ابتدا هایلایت‌های پیج اینستاگرام ما را ببینید، سپس اطلاعات سایت و در نهایت در واتساپ پیام دهید.

دبی لایف: ثبت شرکت خدماتی، بازرگانی (تجاری-تریدینگ)، جنرال تریدینگ، مسئولیت محدود LLC و غیر LLC

از اعتماد شما به تیم دبی لایف سپاسگزاریم.


بخاطر تحریم ممکن هست متن زیر در مودر ایرانیان صادق نباشد

برای مهاجرت به امارات متحده عربی، شما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:


1. کاریابی و اخذ پروانه کار: یکی از راه‌های مهاجرت به امارات پیدا کردن شغل مناسب و دریافت پروانه کاری است. برای این منظور باید در ابتدا در امارات شغلی پیدا کنید و سپس کارفرمای شما برای اخذ پروانه کار برای شما اقدام کند.


2. اقامت تحصیلی: اگر قصد تحصیل در امارات دارید، می‌توانید برای اخذ اقامت تحصیلی اقدام کنید. پس از پذیرش در یکی از مرموزشی امارات، می‌توانید برای دریافت اقامت تحصیلی متقاضی شوید.


3. کسب‌ وکار و سرمایه‌گذاری: اگر قصد دارید کسب‌ وکاری در امارات راه‌اندازی کنید یا در یکی از شهای موجود سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید برای اخذ اقامت کسب‌ وکار اقدام کنید.


4. اقامت خانوادگی: اگر بستگان نزدیکی در امارات دارید، ممکن است بتوانید از طریق آن‌ها اقامت خانوادگی دریافت کنید. این نوع اقامت به افرادی که بستگان نزدیک در امارات دارند و قصد مهاجرت به اینشور را دارند، اعطا می‌شود.


5. اقامت بازنشستگی: امارات برنامه اقامت بازنشستگی را برای افراد 55 سال به بالا و دارای شرایط خاصی مانند درآمد مناسب یا سرمایه‌گذاری کافی ارائه می‌کند. اگر این شرایط را دارا باشید، می‌توانید برای اقامت بازنشستگی اقدام کنید.


قبل از تصمیم گیری برای مهاجرت به امارات، شرایط کلی اقامت و کار در این کشور را بررسی کرده و بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید.