دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

شرایط مهاجرت به دبی از طریق تحصیل-مهاجرت به دبی امارات از طریق تحصیل

شرایط مهاجرت به دبی از طریق تحصیل-مهاجرت به امارات از طریق تحصیل

خوش آمدید به دبی لایف! این وبسایت شما را در مورد مهاجرت به دبی امارات همراهی می‌کند - شامل قوانین کار، مزایا و معایب، ثبت شرکت، خرید ملک، سرمایه‌گذاری، تحصیل، و ازدواج - راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.

به علت تحریم کشور ایران، مهاجرت به امارات باید از طریق اخذ اقامت انجام شود. افرادی که ایرانی هستند مجوز کار دریافت نمی‌کنند، مگرینکه ابتدا صدور اقامت و دریافت کارت شناسایی بازدیدکننده و ویزای امارات را می‌توانند انجام دهند. همچنین بعدا در صورت پیدا کردن کار می‌توانند به فعالیت بپردازند. تمام مطالب در صفحه اینستاگرام، وبسایت و وبلاگ ما ارائه شده است:


توضیحات کاملی در مورد شرایط مهاجرت به امارات در لینک زیر موجود هست .لطفا مطالعه بفرمایید

.https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360



برای دریافت اقامت در امارات، شما می توانید از این روش‌ها استفاده کنید:

  1. ثبت یک شرکت: راحت‌ترین و آسان‌ترین راه برای اخذ اقامت، ثبت یک شرکت خدماتی یا تجاری است که حداقل هزینه آن 15,500 درهم است.
  2. خرید ملک: برای این منظور باید حداقل 750,000 درهم سرمایه‌گذاری کنید.
  3. سرمایه‌گذاری: براى این روش به حداقل چند میلیون دلار سرمایه‌گذاری احتیاج است.
  4. ویزای طلایی: این نوع ویزا به گاهی به برنامه‌نویسان و هنرمندان داده می‌شود اما برای ایرانیان شرایط دشوار و پیچیده‌ای دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، ابتدا هایلایت‌های صفحه اینستاگرام ما را مشاهده کنید، سپس از وبسایت استفاده نموده و در نهایت در واتساپ پیام بفرستید.

دبی لایف در ثبت شرکت‌های خدماتی، تجاری (تریدینگ)، جنرال تریدینگ و مسئولیت محدود LLC و غیر LLC کمک می‌کند.

تیم دبی لایف از اعتماد شما به خود متشکر است.


برای مهاجرت به دبی از طریق تحصیل، باید به شرایط و مدارک مورد نیاز توجه کرد. برای تحصیل در دبی، باید ابتدا در یکی از دانشگاه‌های این شهر ثبت نام کنید. برای ثبت نام در دانشگاه‌های دبی، باید مدارکی مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، فرم درخواست ویزا، یک عکس رنگی با پس زمینه سفید، مدارک تحصیلی، مدارک زبان انگلیسی، و مدارکی که نشان دهنده این است که شما در کشور خود دارای وضعیت قانونی هستید، مانند اقامت یا تأییدیه از سفارت دبی در کشور شما را تهیه کنید. همچنین باید به شرایط دانشگاهی توجه کرد. در دبی، دانشگاه‌های معتبری وجود دارند که شرایط و مدارک ورود به آن‌ها متفاوت است. هزینه‌های تحصیل در دبی بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است. همچنین باید به شرایط ویزای دانشجویی توجه کرد. برای دریافت ویزای دانشجویی دبی، باید مدارکی مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، فرم درخواست ویزا، یک عکس رنگی با پس زمینه سفید، مدارک تحصیلی، مدارک زبان انگلیسی، و مدارکی که نشان دهنده این است که شما در کشور خود دارای وضعیت قانونی هستید، مانند اقامت یا تأییدیه از سفارت دبی در کشور شما را تهیه کنید.

برای مهاجرت به دبی از طریق تحصیل شما باید در یکی از دانشگاه‌های دبی واقع شده در این شهر تحصیل کنید. برای این منظور باید به شرایط شماره‌ای زیر توجه کنید:


1. انتخاب دانشگاه: انتخاب دانشگاه معتبر و دارای مجوز در دبی از اولین و مهمترین مراحل در تحصیل در دبی است.


2. مدارک تحصیلی: شما باید مدارک تحصیلی خود را ترجمه و تأیید شده به دانشگاه مورد نظر ارائه کنید.


3. مهارت زبان: بطورکلی دانشگاه‌های دبی ، مهارت زبان انگلیسی را برای پذیرش در برنامه‌های تحصیلی خود ضروری می‌دانند. بنابراین شما باید نمره‌های یکی از آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی مانند IELTS ، TOEFL و یا PTE را در اختیار دانشگاه قرار دهید.


4. حمایت مالی: برای ورود به دبی به طور قانونی و شروع تحصیلات، باید حداقل میزان حمایت مالی مورد نیاز را تأیید کنید.


بعد از اتمام تحصیلات، شما می‌توانید به دست اقامت دائم در دبی دست یابید. به منظور اخذ اقامت دائم، باید یک برنامه کاری یا یک شغل ثابت در دبی پیدا کنید.