دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما
دبی لایف

دبی لایف

دبی لایف -ثبت حرفه ای شرکت در دبی و اقامت دبی *تماس با ما

امارات نی نی سایت

امارات متحده عربی (United Arab Emirates - UAE) کشوری است که در ج غربی قاره آسیا و در منطقه خاورمیانه واقع شده است. این کور ساحلِ جنوبی خلیج فارس قرار گرفته و از هفت امارت تشکیل شده است که عبارت‌اند از: دبی، ابوظبی، الشارقه، عجمان، ام‌القوین، راس الخیمه و فجیره. 


ابوظبی به‌عنوان پایتخت امارات متحده عربی شناخته می‌شود و قدرت سیاسی و مالی این کشور در این شهر محکم شده‌است. دبی یکی دیگر از شهرهای بزرگ امارات است که به دلیل رشد شهرنشینی عجیب آلود و توسعه‌اقتصادی پرشتاب در دهه‌های اخیر، خبرساز شده‌است.


قصد دارید به امارات مهاجرت کنید ؟ پس لینک زیر را چک کنید

https://dubailife.blogsky.com/1402/04/16/post-360

امارات متحده عربی، در نظر گیری رقمی برخوردار است از منابع نفتی و گازی غنی و توانسته است از این منابع برای درآمدزایی و توسعه‌ی اقتصادی خود بهره‌برداری کند. در سال‌های اخیر، شاهد تغییر سرمایه‌دهی و ساختار اقتصادی کشور هستیم که رویکردی بیشتر به کسب‌وکارها و گردشگری میل م‌کند.


توسعه‌ی گردشگری در امارات به‌صورت قابل توجهی رشد کرده است و در جایگاه خود یکی از مراکز گردشگری جهان مطرح شده‌است. دبی با داشتن برج خلیفه، جزیره‌های مصنوعی، هتل سایه‌ی‌برج و بسیاری از جاذبه‌های توریستی دیگر به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری برند جهانی شناخته می‌شود. علاوه بر دبی، شهرهای دیگری مانند ابوظبی، الشارقه و راس الخیمه نیز برای گریز از همه‌رندی در این منطقه جذاب‌اند.


بالاخره، به لحاظ فرهنگی و سنت‌ها، امارات متحده عربی ریشه‌های عربی و اسلامی دارد. اهالی این کشور از اهل سنت و رعایت تقالید سنتی عربی هستند. با این وجود، با توجه به تعدد مهاجران و توریست‌ها در این کشور، جوانب یک فرهنگ مدرن و گسترده‌تر نیز مشاهده می‌شود. 

شرایط زندگی در امارات متحده عربی، به ویژه در شهر دبی، بسیار لوکس و جذاب هستند. این شهر یکی از بزرگترین و لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است و دارای استانداردهای زندگی بسیار بالا و محیطی امن و پایدار است. همچنین، شهر دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری و تفریحی برجسته جهان شناخته می‌شود و برای گردشگران و مهاجران زیادی جذابیت دارد. با این حال، هزینه زندگی در دبی بسیار بالاست و برای زندگی در این شهر، نیاز به درآمد بالا و هزینه‌های بالای اجاره مسکن و سایر هزینه‌های زندگی دارید. همچنین، برخی از معایب زندگی در دبی شامل سانسور دولتی بر روی فیلم‌ها و دسترسی به وب‌سایت‌ها، ساعات کار طولانی و انتظارات بالای شرکت‌های بین‌المللی از کارمندان خارجی است.



امارات متحده عربی یک کشور در خاورمیانه است که شامل هفت امارت یا شیخ نشین است. این کشور در شبه جزیره عربستان واقع شده و پایتخت آن ابوظبی است


. در این کشور، بیش از نیمی از جمعیت، اصالت اماراتی ندارند و مهاجرین کشورهای دیگر از جمله ایران و بحرین و هند هستند


. بیش از 95 درصد اهالی امارات متحده عربی مسلمان هستند و زبان رسمی آن عربی است


. در امارات، هفت امارت وجود دارد که هر کدام از این امیرنشینان استقلال بسیار بالایی دارند و در بین آنها یک امیر به عنوان حاکم کشور فعالیت می‌کند


. از مهمترین امیرات امارات متحده عربی می‌توان به ابوظبی، دبی، شارجه، بندر فجیره و رأس الخیمه اشاره کرد


. امارات متحده عربی یک کشور پادشاهی مشروطه فدرال است و واحد پول آن درهم اماراتی است


. در این کشور، هیچگونه دزدی، جیببری، کلاهبرداری و... به چشم نمی‌خورد و به طور کلی دبی یکی از امن‌ترین شهرها در جهان است


. در امارات، رشته‌های پزشکی نیز در این شهر محبوبیت بسیار زیادی دارند


 در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید

تاریخچه تاسیس امارات متحده عربی

امارات متحده عربی در سال ۱۹۷۱ به عنوان یک کشور مستقل تأسیس شد. این کشور از هفت امارت یا شیخ نشین تشکیل شده است که هر کدام از این امارت‌ها استقلال بسیار بالایی دارند و در بین آنها یک امیر به عنوان حاکم کشور فعالیت می‌کند. از مهمترین امیرات امارات متحده عربی می‌توان به ابوظبی، دبی، شارجه، بندر فجیره و رأس الخیمه اشاره کرد. این کشور در شرق خاورمیانه و در شبه جزیره عربستان واقع شده است. تاریخ کشور امارات به بیش از ۷۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد. در سال ۱۸۳۳، امارات به دستور انگلیسی‌ها به یکی از مناطق مهم تجاری در خلیج فارس تبدیل شد. پس از آن، امارات به دلیل موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی غنی، به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی در جهان تبدیل شد. در حال حاضر، امارات متحده عربی یک کشور پادشاهی مشروطه فدرال است و واحد پول آن درهم اماراتی است.